niedziela, 18 listopada 2012

ANUBIS


Third Anniversary! ~ Cztery prezenty!

Hi guys! Wczoraj moja strona miała swoje trzecie urodziny! Yay! : D A z okazji, dostajesz jakieś fajne prezenty!Mam nadzieję, że je lubisz!

Dzięki za te trzy lata, pełne radości i szczęścia, jesteś powodem trzymam tworzenia! ♥


Glory Champion ~ Glee sukienka Obywatele dla nastolatków do dorosłych!


Ta sukienka jest oparta na Glee w 3-gie obywateli sezonu i zawiera kilka recolors które wyglądają podobnie do innych sukien używali! Również zrobiłem to dla nastolatków, enjoy! 

Dress ~ jest w kategoriach codziennego, formalnych i kariera, dla kobiet nastolatków, młodych dorosłych i dorosłych tylko . 
~ Cztery recolorable kanały, 3 wzory zawarte. 
~ Zarówno pakiet i sims3pack dostępnych formatów. 
Mesh ~ jest uwzględnione. 
~ Morph państwa i suwak piersi w pełni obsługiwane.




Jeśli chcesz użyć tego w załadowanie, wystarczy połączyć z powrotem tutaj. 
Proszę nie rozpowszechniać. Nie należy ponownie wykorzystać moje oczka lub faktury bez zgody autora.

Zapraszam do korzystania z tej siatki do własnych dzieł, ale proszę dać mi kredyt i link tu!


Dla Dorosłych


Dla młodzieży

Caylin Williams ~ The Fashion Diva


Caylin Williams

   Caylin ma 23 lata i mieszka w Bridgeport, jej Homeplace. Dorastała oglądanie starych klasycznych filmów z jej Granma, a matka pracowała w barze od rana do późnej nocy, aby utrzymać ich domu sama, ponieważ jej ojciec zmarł, kiedy była noworodka.  
Nauczyła się adorować te zgrabne kobiety, ze wszystkimi ich styl i opanowanie, wiedziała, że chce być taka jak ona, gdy była dorosła. W szkole, była bardzo towarzyski, i spotkała się z dziewczyną o nazwie Madison Dennett, który stał się jej najlepszym przyjacielem. Cay pomógł Maddie w procesie wychodzenia z szafy, wiedziała, jak trudne to może być, więc musiała być Stong dla obu. Życie to togheter uczynił je znacznie bliżej przyjaciół. 
Dziś Caylin pracuje jako asystent na PlumbBob Productions Backlot, a ona marzy o zostaniu gwiazdą filmową kiedyś!

Lista Cechy:
-  Friendly
-  Flirty
-  Diva
-  Star Quality
-  Dramatic

Lista CC (nie w zestawie):
- Lipstick przez  S-Club (A)
- Skin  Ephemera  ( ESkin_WEAK_Freckle)
- Hair by  NewSea
- Oczy przez  Elexis 
- Dress przez Juliana
- Brwi przez Elexis
- Rzęsy przez S-Club
- Blush przez LemonLeaf
- Eyeshadow przez Lady Frontbum




Peggy maj '08 Special Gift ~ Budynek dla nastolatków-to-starszego

Miałam włosy od dwóch lat siedzi na moim martwym katalogu projektów, a ja w końcu znalazłem sposób, aby działać poprawnie! To jest piękne, więc nie mogłem przegapić tego więcej!


. ~ Konwersja ta działa dla kobiet nastolatków, młodych dorosłych, adulst i starsi 
~ dwie wersje: EA podkreśla i Adjust-Shine Highlights (można mieć oba na raz) 
~  Dostępne są dwie wersje: jedna z łuków, a drugi bez smyczki  (można mieć obu na raz) 
~ Zarówno pakiet i Í s3pack dostępnych formatów. 
~ Polycount jest wysoka. Około 9000 + poligonow fot. zarówno HQ i LQ. 
~ Morph nie stwierdza i kompatybilność Suwak piersi potrzebne.



- Nie biorę żadnych kredytów oczek  Sama . 
- Proszę, nie rozpowszechniać. Podajesz autorstwo PeggyZone i mnie.
- Oryginalny włosy przez PeggyZone
- Mesh  jest w cenie!

Z kokardkami

______________________________________


Bez łuków




Kredyty Model:  
~ skintones autorstwa  therewasnothingleft  /  LemonLeaf  /  234jiao  /  efemeryda
~ Oczy autorstwa  LemonLeaf  /  -Shady-  /  TeruK
~ Szminki, rumieńce i eyeliner by  LemonLeaf
~ Eyeshadows autorstwa  LadyFrontbum
~ Brwi przez  daluved1  /  Jessica_2020
~ Ubrań przez The Sims 3 Showtime The Sims 3 / Diesel / Juliana



Madison Dennett ~ The Girl Butch


Madison Dennett

   Madison ma 23 lata i mieszka w Bridgeport, jej Homeplace. Kiedy była dzieckiem, kocha gry z jej braci zabawki samochodów i żołnierzy, ale jej matka zmusiła ją do gry z lalkami i piekarnik zabawka dostała na Gwiazdkę. Bez względu na to, jak ciężko jej rodzic próbował, że nie chce być jak każda z dziewczyn w jej szkole, nie chciała nosić niczego różowy lub plisowany. 
To było kwestią czasu, aby rozpocząć zastraszany za jej różnych postaw. W szkole, była bardzo szorstka i nikt z nią rozmawiał, ale spotkałem dziewczynę zwaną Caylin Williams, który stał się jej najlepszym przyjacielem.Kiedy znalazła się w stanie ukryć swoje prawdziwe uczucia już, Cay pomógł Maddie w procesie wychodzenia z szafy, wiedziała, jak trudno może być, więc musiała być Stong dla obu. Życie to togheter uczynił je znacznie bliżej przyjaciół, a Maddie jest teraz przyjazny otwarty dla wszystkich. 
Dzisiaj, Maddie jest znany blogger, i ma nadzieję stać się wielkim dziennikarzem pewnego dnia!
Lista Cechy:

Lista CC (nie w zestawie):
- Lipstick przez  IN3S (A)
- Hair by  The Store
- Oczy przez  Escand 
- Najlepiej by Me
- Jeans Diesel TS3
- Brwi przez Elexis
- Rzęsy przez S-Club
- Blush przez LemonLeaf
- Eyebags autorstwa Kitty Klan
- Piercing przez Winry
- Freckles autorstwa Vasilla




___________________________________

Break Down ~ Duży zwężone strój z szelkami

Hi! Trzymałem to na moim zrobić listę, jak zawsze, bo zajęło mi to dużo więcej pracy, aby pracować w prawo niż inne siatki, gdyż ten ma 3D szelki. Kiedy ja je zrobić, zrozumiałem, że powrót jest supossed być przekraczane, ale ja tak bardzo zaawansowane, że nie czuję się jak robi to jeszcze raz: yaoming: 


Outfit ~ jest w kategoriach codziennego, formalnych i kariera, dla kobiet młodych a dorośli tylko . 
~ Cztery recolorable kanały, 4 wzory zawarte. 
~ Zarówno pakiet i sims3pack dostępnych formatów. 
~ 3D oczkach szelki. 
Mesh ~ jest włączone. 

Enjoy! ^ - ^  

(Otwórz zdjęcia w nowym oknie, aby powiększyć)






Jeśli chcesz użyć tego w załadowanie, wystarczy połączyć z powrotem tutaj. 
Proszę nie rozpowszechniać. Nie należy ponownie wykorzystać moje oczka lub faktury bez zgody autora.

Zapraszam do korzystania z tej siatki do własnych dzieł, ale proszę dać mi kredyt i link tu!




Kredyty Model:
~ Włosy autorstwa NewSea  / Me
~ Skóry przez 234jiao  / therewasnothingleft
~ Eyes by -Shady-  / escand
~ Lipstick, rumieńce i eyeliner by LemonLeaf
~ Eyeshadow przez LadyFrontbum
~ Brwi przez  Jessica_2020  / The Sims 3 
~ Buty wg mnie / sklepu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz