niedziela, 18 listopada 2012

NOWE KOZACZKI DAMSKIE ( OBÓWIE ZIMOWE )


Hestia ~ Buty z kokardą dla nastolatków-to-dorosłąHi! Kto lubi buty? Ja! : D A to były jak cholernie zbyt piękne! Widziałem je w sklepie na drugi dzień, i brakowało mi zamek, próbowałem je dodać, ale wyglądało to tak źle, że musiał ją usunąć. Tak dobre sims faktycznie nie trzeba umieścić swoje buty! XD 

~ Te buty są w codziennych kategoriach formalnych i kariera. ~ Dla kobiet nastolatków, młodych dorosłych i dorosłych. ~ Both. pakietów i. formatów sims3pack dostępne. ~ Cztery recolorable kanałów, 6 wzorów dołączone. 

Miłej zabawy! ^ - ^ 

(Otwórz zdjęcia w nowym oknie, aby powiększyć) 











Jeśli chcesz użyć tego w załadowanie, wystarczy połączyć z powrotem tutaj. 
Proszę nie rozpowszechniać. Nie należy ponownie używać moich siatek i tekstur bez zezwolenia.

Tylko dla dorosłych

Nastolatek Only



Kredytów Model:
~ Włosy autorstwa NewSea  / Peggy (Me) / NewSea (Lotus) / The Store
~ Skóry przez 234jiao  / LemonLeaf / therewasnothingleft
~ Eyes przez LemonLeaf / ImminentFate / -Shady-
~ Szminki, rumieńce i eyeliner przez LemonLeaf
~ Eyeshadows przez LadyFrontbum
~ Brwi przez daluved1 / Jessica_2020
~ Odzież wg mnie (Mary Gold)  / Me (Musical Dream)  / The Sims 3 Showtime / Me (Jar of Hearts)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz